Suami masak vs isteri masak

Suami masak

Isteri masak

Gambar yang atas, suami MY yang masak... entah apa nama masakannya MY pun tak tahu. Siap diracik racik daun limau purut bagai.. pedas masin manis semua ada...

Yang gambar bawah, MY goreng ayam salut tepung ala popcorn chicken. Yang ni anak anak suka. Tapi ayahnya tak berkenan pula lauk macam ni. Tu yang suami MY masak lauk ayam lain pulak. 

Taknak makan apa bini masak, sila masak sendiri. Married life ia simple. Dun make it complicated. Hahaha



 

6 Comments

  1. Bagusnya suami. Tak mahu makan chicken popcorn dia masak sendiri untuk penuhi seleranya.

    ReplyDelete
  2. bagus2 salah satu suami contoh ni hahaha :D

    ReplyDelete
  3. comel! nice je bila berdua masak. i like!

    asben aida now da malas masak.
    da bertahun dia tak pegang senduk sudip.
    kalu nak pape, aida la jadik mangsa memasaknya.
    hu hu hu...

    ReplyDelete
  4. kalau husb sy dia mmg jenis ikut je selera anak.. lagipun bapak dgn anak bih kurang je seleranya.. hahaha

    ReplyDelete
  5. Menu campak campak letak apa suka pun sedap sebab ikut selera sendiri. Mungkin jenis suka makan ada sambal atau kuah.

    ReplyDelete
  6. Betul tu mama yan.. married life is simple.. kikiki.. Dia nak lauk lain, dia masak lah.. kikiki..

    ReplyDelete

terima kasih, sila komen lagi :-)