PDPR PSV Tahun 2 - Topeng Serkup Burung Kenek-kenek

topeng serkup
Topeng serkup untuk kelas PSV Aril.
Tajuknya burung kenek-kenek.
MY guna kotak koko crunch je..
Ngam ngam kepala Aril.
Buka,
Terbalikkan,
Gam semula,
Suruh dia warnakan guna warna air,
Fikirlah nak guna warna apa,
Dia pilih warna biru gelap...
Mama Yan tolong lubangkan untuk bahagian mata tu,
kotak koko crunch tu keras, dia tak boleh potong sendiri,
yang lain dia buat sendiri la...
habis bazir banyak kertas warna,
bulu burungnya banyak tak jadi,
dia ingat kedai alat tulis sebelah rumah agaknya...




Bersyukur dapat temankan anak PDPR kat rumah.
Semoga pandemik Covid cepat pergi...
Tak sabar nak lalui kehidupan seperti biasa




 

10 Comments

  1. Hehjee berjaya jgk dia buat tu.. Hebaatt

    ReplyDelete
  2. Wah . Kreatifnya . Hanya guna kotak koko crunch je dah dapat buat topeng yang cantik ni . Guna barang recycle je jimatkan

    ReplyDelete
  3. Comel pulak hasil topeng tu. Kreatif guna kotak coco crunch.

    ReplyDelete
  4. hehe cumel nya topeng burung kenek kenek Aril

    ReplyDelete
  5. Cute je. lama tak dengar orang sebut burung kenek-kenek..

    ReplyDelete
  6. waa..pandainya buat topeng. btw join GA http://tarotthefool.blogspot.com/2021/07/merdeka-giveaway-by-tarotthefool.html

    ReplyDelete
  7. burung kenek-kenek comel jer bunyi dia..siap dah kerja pdpr..cantik topeng dia..

    ReplyDelete
  8. Ktorg pun baru buat ni. Ade masa nanti nak upload kt blog. Hahahaaha.

    Visit me:
    https://myminiworldstudio.blogspot.com/

    ReplyDelete

Terima kasih, jap lagi MY approve ya :-)