Make Up Viral

Biar 40000 komen pun, 
Tak ingin MY nak buat mekap begini... 
Muka Allah dah bagi cantik,
Pergi comot comotkan dengan sengaja,
Pergi hodohkan dengan sengaja..
Ni bukan make up,
Ni make down 😆😆😆

 

7 Comments

  1. alah biasalah, ini lah cara untuk ramai followers ig hehehe...
    kalau dana lah, membazir makeup jelah

    ReplyDelete
  2. tengok je ok..tapi untuk lakukan tidak rasanyalah.

    ReplyDelete
  3. Kan..tak paham la diaorang ni.cabaran yang elok tu buat la.tapi yang tak elok dan sia2 tak payah la buat.

    ReplyDelete
  4. kan?? huhu.. Jemput join my GA. :) http://www.aimisyahirah.com/2020/09/special-september-giveaway-by-misya.html

    ReplyDelete
  5. Skrg ni macam2 cara org buat sbb mencari perhatian manusia..peliklah manusia ni..spatutnya kita mencari perhatian Allah..

    ReplyDelete
  6. hahaha make down. takde kerja nya nak buat challenge gini.

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...