Wordless Wednesday: Bunga-bunga

 










13 Comments

  1. cantiknya bunga-bunga MY, paling suka bunga keembong tu, teringat dulu masa kecik suka ramas-ramas daunnya lepastu balut kat jari, macam inai tu... heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dana, tu semua bunga bunga yang mak mentua kita tanam. Menantu dia? Hampeh... kalau ada pun bunga kat rumah ni suami Mama Yan yg tanam, anak kepada mak mentua MY lah...hahah

      Delete
  2. banyaknya bunga.. cantik pulak tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat kampung ada la banyak bunga2..rumah sendiri...banyak daun je..

      Delete
  3. keembung antara bunga kegemaran saya masa kecik..pergi petik kat rumah sedara lepas tu tanam kat umah mak...hihihi

    ReplyDelete
  4. Dulu masa zaman Budak Purba, mesti nak petik walau sekuntum dua sebab geram tengoknya.. ;)

    ReplyDelete
  5. Jarang nampak bunga raya warna putih. Cantik semua bunga-bunga . Ada yang tak tahu namanya.

    ReplyDelete
  6. Bunga-bunga selepas disirami hujan ke tu? Segar-segar semuanya

    ReplyDelete
  7. Mama Yan.. cantiknya warna bunga raya tu.. Berkenan Sha tengok..

    ReplyDelete
  8. Segar rasa mata tengok bunga-bunga ni semua

    ReplyDelete
  9. geram tengok pokok bunga ni. cantik!

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...