Wordless Wednesday : Roti Canai Segera

Melayan anak anak nak roti tampal special...
Kiri kanan kuali Mama Yan on..
Tapi gambar roti tampal tak sempat ambil... 
Udah rupa pirana menyambar...
Adoi anak anak...




 

12 Comments

  1. Wow kena cari ni. Boleh buat bekal anak sekolah. Hehe. Nak cari yang mudah dan sedap. Anak pun suka roti canai.

    ReplyDelete
  2. Sedap ni kalau makan semasa minum petang ☺️

    ReplyDelete
  3. layan panas2 memang best MY... roti tampal lagi best

    ReplyDelete
  4. berapa ringgit ni. Akak tak pernah beli roti cnai yang macam ni. selalunya beli yang kedai mamak tu. beli banyak lepas tu balik rumah balut dengan food wrapping tu satu2 supaya nak goreng senang. masuk kan dalam peti sejuk tempat beku,.

    ReplyDelete
  5. Masing masing tengah lapar tu memang tak sempat lah roti nak posing..hihi..

    ReplyDelete
  6. 2 kuali trus.. confirm cepat masaknya.haha

    ReplyDelete
  7. tak pernah beli roti canai segera. tapi kalau ada, mmg jimat masa. ada kari je, terus boleh on panaskan roti canai. xperlu nk start moto g beli

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. senang ni ! tak perlu dah nak queue up pagi2 kan

    ReplyDelete
  10. Suka beli camni frozen senang. Ank ena suka roti boom. Hehe. Canailah sendiri

    ReplyDelete
  11. ok juga kan..sekali sekala guna yg frozen cepat skit siapnya..hehee

    ReplyDelete

terima kasih, sila komen lagi :-)