I will follow youuu....

Thursday, July 9, 2020

Selamat pagi Sayang

Ayah suruh salam sebab ayah dah nak pergi kerja...
Dia boleh melompat pulak atas badan ayah...
Nasib baikla ayahnya masih gagah nak menyambut...

Beberapa hari ni macam tak berapa nak ada story,
So upload jelah gambar dua beranak ni...
Tapi...gambar suami...
Memang kena tutup sikit...
Itu kita namakan menjaga privasi famili...hahaha...

5 comments:

mummy_ayu said...

selamat pagi!!!

Warisan Petani said...

Selamat pagi
Pagi2 kat sini dah ujan lebat.
Tak dapat pegi kebun, sempatlah ngadap lt kejap.

Muhammad Naim Abdullah said...

:). Semoga semua sihat belaka~

Diana Rashid said...

Betul..akak pun tutup2 gambar suami sebab tak mau ada fitnah. Satgi ada pulak yang pm dok mengaku ex lama la, bini tua la.. huh!!bahaya.. orang sekarang iras2 pun dia ingat orang yang sama.. padahal iras2 je.. tu pun iras tang jerawat je.. hahahah

Sha Mohamed said...

Baik punya dia lompat ye.. mujurlah ayah cekap menangkap.. hehehe..

Klik! Klik!

Anugerah Entry Popular