I will follow youuu....

Saturday, July 11, 2020

Makan emas


Saya tak minta banyak banggg...karipap je...

Karipap sebiji pun takkan tak boleh bangg..

Saya ingat nak order kerepek bawang ajelah untuk raya haji ni. Dalam 20 gram cukup lah...

Pulut dakap saya tahun lepas elok lagi... tahun ni tak rasa nak pulut dakap dah.m

Saya tak kisah.... biskut tawar pun boleh bangg

Cantik cantik dan besar mata petai tu bang, teringin saya


Kalau roti ban ni, yang tawar pun sedap

Alalalatok...alalalatok tok..
Jangan saman...tolong...



Sekianlah dialog makan emas sebab tkde entry...hahaha

6 comments:

ct cheery said...

Hahaha untung suami, akak xgila sangat dgn emas nih. Tapi Kalo dapat nih syok jugak kahkahkah

Shahada Fauzi said...

hahahaha..dah semua nampak macam makanan haaa..

ZaridaIshak said...

comel jer karipap tu...
sekali tengok pulut dakap terus rasa nak makan ahahha

Shida Radzuan said...

wow tergoda semuanya *_*

Sha Mohamed said...

Hadoilah.. kreatif betul..
Sha suka yang bentuk latok tu.. cam comel.. hehehe

A m m i said...

byk gak yg ammi taktau. nampak nau tak mengikuti perkembangan emas. Aterrrr duit pun tak berapa nak cukup nak membeli emas

Klik! Klik!

Anugerah Entry Popular