Makan emas


Saya tak minta banyak banggg...karipap je...

Karipap sebiji pun takkan tak boleh bangg..

Saya ingat nak order kerepek bawang ajelah untuk raya haji ni. Dalam 20 gram cukup lah...

Pulut dakap saya tahun lepas elok lagi... tahun ni tak rasa nak pulut dakap dah.m

Saya tak kisah.... biskut tawar pun boleh bangg

Cantik cantik dan besar mata petai tu bang, teringin saya


Kalau roti ban ni, yang tawar pun sedap

Alalalatok...alalalatok tok..
Jangan saman...tolong...



Sekianlah dialog makan emas sebab tkde entry...hahaha

6 Comments

  1. Hahaha untung suami, akak xgila sangat dgn emas nih. Tapi Kalo dapat nih syok jugak kahkahkah

    ReplyDelete
  2. hahahaha..dah semua nampak macam makanan haaa..

    ReplyDelete
  3. comel jer karipap tu...
    sekali tengok pulut dakap terus rasa nak makan ahahha

    ReplyDelete
  4. Hadoilah.. kreatif betul..
    Sha suka yang bentuk latok tu.. cam comel.. hehehe

    ReplyDelete
  5. byk gak yg ammi taktau. nampak nau tak mengikuti perkembangan emas. Aterrrr duit pun tak berapa nak cukup nak membeli emas

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...