Abang, tak habis la...


Hahaha... ni dialog di awal awal perkahwinan...
Masuk 5 tahun usia perkahwinan...

"Abang tak habis ya...bak sini saya habiskan"

 

15 Comments

  1. hahaha.. harap tak jd mcm tu lah

    ReplyDelete
  2. Ahaha.. kan rasa rugi pulak kalau tak habiskan

    ReplyDelete
  3. ahahaha terbalik da jadinya.. tpi selalunya ayah saya yg tukang habiskan. mak memang makan sikit.. portion saya x abes pun ayah juga habiskan.. hehe..

    ReplyDelete
  4. hahahaha..realiti macam tu lah skrg ni

    ReplyDelete
  5. Hehheee... Mrs. A selalu habiskan sendiri je

    ReplyDelete
  6. Kalau dlm kehidupan saya..kdg2 je..biasa mkn kat luar mmg standby perut kosong hahaaa..melainkan mkn kat kluar scara mgejut ^_^

    ReplyDelete
  7. ahahahaha,, sampai laki xgigit tulang ayam pun rasa nak marah... mehh.. nak tulang tuu

    ReplyDelete
  8. wehh saperlar x sayang bini.. tapi ada kann kak.. khannns πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

    ReplyDelete
  9. Hahaha!! Sayang kan dpd membazir tp jarang si suami tak habis tolak ke isteri kan? πŸ˜‚πŸ˜‚

    ReplyDelete
  10. Hihi....ada makanan lebih cheq bagi kat kucing-kucing ja, ada banyak kucing kat area cheq ni, dapat juga pahala InshaAllah πŸ˜€

    ReplyDelete

terima kasih, sila komen lagi :-)