Appointment Booster


Okay...
Dah dapat tarikh temujanji untuk cucuk booster dose...
Berdebar debar pula rasa nak pergi cucuk esok.
Minta maaf zahir dan batin banyak banyak kepada semua pembaca blog ni...
Andaikata terhenti nafas ini esok lusa...

Kali ni di dewan muafakat taman Sri Sentosa...
Suami kata...
Tak ramai petugas di sini...
Orang ramai dan tak teratur sangat...
Jangan tarik muka masam pula kalau kena beratur panjang...
Pehhh...
Dia punya nasihattt...
Boleh buat muka manis jadi masam.

Harap harap dipermudahkanlah urusan esok.
InsyaAllah...Aminnn

8 Comments

  1. done amik booster. tahun lepas. demam jugak lah 2 hari

    ReplyDelete
  2. Moga dipermudahkan urusan. Saya sudah suntik booster. Demam juga sampai cuti kerja satu hari.

    ReplyDelete
  3. Semoga Allah permudahkan segala urusan KakYan esok. Aaaminn...
    Harapnya tak beratur panjang dan cepat siap.

    ReplyDelete
  4. Amin. Harap dipermudahkan. Saya pun berdebar.

    ReplyDelete
  5. Semoga dipermudahkan segalanya.. Aamiin.

    ReplyDelete
  6. moga lepas cucuk tu semuanya ok ye MY... kita masih takde kabar berita lagi

    ReplyDelete

Terima kasih, jap lagi MY approve ya :-)