Sarapan mamak

Pagi tadi suami ajak anak bininya sarapan kat luar.
Tanya anak anak nak makan apa...kat mana...
Semua sebulat suara nak makan roti telur kat mamak..
Hmmm... layan...

Dulu si kecik ni selalu kena tinggal.
Sekarang pergi mana pun kena bawa...
Mak Le'a dia dah balik kampung

Tanya nak makan apa semua geleng.
Lepas tu dia tunjuk kat tempat container makanan mamak tu.
MY pun dukung la bawa Mijan pilih makanan...
Tunjuk ayam goreng...
Ok.. sarapan la ayam goreng seketul.

Aril sorang je sporting ambil gambar hari ni..
Yang lain semua tak nak bagi kerja sama...

 

4 Comments

  1. Kerlasssss sarapan Mijan, orang lain makan roti telur jer tau, Mijan 😅

    ReplyDelete
  2. Wak jarang2 masuk kedai mamak sebab pn is3 tak mahu

    ReplyDelete
  3. Mujur semua sepakat nak makan kat kedai mamak. kalau lain lain selera pening nak pergi kedai makan mana.

    ReplyDelete

Terima kasih, jap lagi MY approve ya :-)