Check up sakit perempuan

Semalam Mama Yan pergi jumpa doktor kat Pakar Obstetrik & Ginekologi di Hospital Sultanah Aminah.
Last datang bulan 12 tahun 2019,buat pap smear masa .
Oleh kerana keputusan pap smear masa tu semuanya baik baik aje... 
Tahun 2021 lah baru jumpa doktor.

Masa jumpa doktor,
Doktor suruh buat pap smear di Klinik Kesihatan sahaja.
Makmal kat HSA full katanya...

Lepas ni punya result pap smear,
Bawa jumpa doktor masa appointment akan datang.
Appointment hujung bulan 5 tahun depan.

 

9 Comments

  1. Teringat buat pap smear sblom ni..sakit..hahaha...ngeri nak buat lagi

    ReplyDelete
  2. erkkk x pernah buat.. cam ngilu plak

    ReplyDelete
  3. Semoga dipermudahkan segala urusan akak. Seram betul buat pap smear tu. Lama saya tak kesini sejak PKP. Kalau tak selalu jugak ke HSI, ke HSA anta abah appointment doktor.

    ReplyDelete
  4. ­čśůSeumur hidup tak pernah buat pap smear ni. Seram tengok alat dia yang macam muncung itik tu.Hu3

    ReplyDelete
  5. semoga semua baik baik saja MY

    ReplyDelete
  6. Moga semuanya baik-baik saja.

    ReplyDelete
  7. memang kena buat ke kak yan ^_^ takuttt heheee

    ReplyDelete
  8. Sha tak buat lagi untuk tahun ini.. Bulan 6 ini ada appointment, mungkin buat sekali masa tu kot.. huhuhu..

    ReplyDelete
  9. Semoga semuanya baik2 saja. Seram tengok alat pap smear tu...

    ReplyDelete

Terima kasih, jap lagi MY approve ya :-)