Dah penuh uban

 Suami baring kat sofa sebelah, Mama Yan capture gambar rambut dia yang dah penuh uban. Tak sedar bila masa entah beruban penuh macam ni. Janggut pun dah 3 suku putih. dah macam kuih kaswi dah.

Tahun ni Mama Yan 40, suami pulak 44. Ehhh... muda lagi la... Tapi apasal kitorang dua dua  dah penuh uban?



8 Comments

  1. Owhhh bedak lah tu.. budak2 tumpahkan atas bantal waktu Yan tido. Hihi

    ReplyDelete
  2. Heehh biasa la byk sgt berpikir ��

    ReplyDelete
  3. Uban ni ikut genetik kot.
    Ada yang beruban awal, ada yang lambat.

    ReplyDelete
  4. Banyak berfikir tu kak yan hehehe

    ReplyDelete
  5. Pak Inche kita plak dah macam Nelson Mandela.. hahahaha.. tak menahan dengar simpulan bahasa baru, kuih kaswi, hahaha

    ReplyDelete
  6. Baca kuih kaswi tu lawak, terhibur baca. hehe.

    ReplyDelete
  7. Alaaa kak yan..beruban xsemestinya tua hehee..org kate beruban ni sbb byk pkir hahaa..suami shida baru 33 uban pun lbh kurg suami kak yan jer ^_^

    ReplyDelete
  8. Banyak fikir mungkin. Lawak pulak akak cakap macam kuih kaswi :)

    ReplyDelete

Terima kasih, jap lagi MY approve ya :-)