Dunia Tanpa Tembok

Suami yang minta tolong beli...
Sebab dia tak reti nak beli beli online ni...
Online banking pun takde...
Masih gagah beratur kat ATM..
Ni Mama Yan beli the patriot
Siri Dunia Tanpa Tembok tu...3 buku RM75

Lepas tu Mama Yan tambah pula buku Di Sebalik Tirai Layar....untuk bacaan MY la...
Tapi kan...
Baca buku macam ni...
Lambat betul nak habis...
1 bab aje...
Di selang selikan dengan menguap, tengok henpon, minum air, gosok mata, pergi toilet, sikat rambut dan lain lain lagi...

Kalau baca novel cinta... kemahin laju lagi...hihihi...



7 Comments

  1. Bagus sama-sama kongsi hobi membaca tambah ilmu. Terbaik kak!

    ReplyDelete
  2. Akk ngaku akk jarang sangat baca buku,huhu..

    ReplyDelete
  3. Buku gini memang memerlukan kesabaran.. hehehe..

    ReplyDelete
  4. rajinnnya suami azian dan azian membaca..bagus tau!

    ReplyDelete
  5. faham.. baca buku2 macam ni mmg cabaran.
    saya pun cemtu. tapi ada inisiatif nak baca itu yg bagus dah =)

    ReplyDelete
  6. Haha novel cinta lgi laju bacanya ye

    ReplyDelete
  7. hahahaha faham sangat situasi tu

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...