I will follow youuu....

Monday, June 1, 2020

Selamat pagi June

Hari ni bersiaran dari Klinik Kesihatan...
Ambil darah untuk Full Profile...
Begitulah bila dah ada penyakit...
Ambil darah, jumpa doktor, ambil ubat,
Ambil darah, jumpa doktor, ambil ubat...
Hari ni ambil darah je...
Jumpa doktor 24hb June nanti untuk tengok keputusan darah hari ni...

Pagi tadi anak anak bujang kejutkan Mama Yan ajak bersahur...
Ya ampunnn...
Bertuahnya MY dapat anak rajin puasa...
Beria betul dia ajak MY puasa 6...
OKlah... kami temankan sahur dan gorengkan telur...
Mama Yan tak boleh sahur sebab kena puasa untuk ambil darah pagi ni....
Minum air kosong boleh la...
Kalau tak sahur, memang tak mampulah nak puasa...
Tengahari aje dah menggigil hypoglycemia..

Orang kat klinik agak ramai pagi ni...
Kena menunggulah...
Tu lah...lewat lagi datang...
Hihihi...ingatkan tak ramai...
Sebab pekan kecik kan...
Lainlah kat Klinik Kesihatan Taman Universiti dulu...
Kalau nak ambik darah pukul 8...
Pukul 7.15 pagi Mama Yan dah beratur depan pintu klinik...
Rupanya senario sama aje kat klinik sini pun...
Oklah...dah nampak dah...
Lain kali kena datang awal sungguh sungguh....

Hari ni suami Mama Yan ajak pergi tengok tanah untuk buat tapak stor...
Semoga urusan hari ini dipermudahkan...
Amin...

4 comments:

NA said...

Harap semua ok. Takut kena cucuk ambil darah.

ShirVen said...

semoga semua dipermudahkan sis Yan

ct cheery said...

Moga dipermudahkan 🥰

Sha Mohamed said...

Saya kalau ke klinik memang seawal pagi.. Tak sanggup nak beratur.. hehehe.. Tambah sekarang nie lagilah kena datang awal.. kalau tak memnag seharianlah kat klinik..

Klik! Klik!

Anugerah Entry Popular