I will follow youuu....

Saturday, June 27, 2020

Tak sempat berflower horn

Tak sempat nak ambil gambar...petang ni beli.. 
Pagi lusanya dah arwah...
Tak tagu apa yang tak kena...
Dua kali beli "flower horn"...
Dua kali la tak panjang hayatnya dengan kami...
Tengah fikir nak bela ikan apa pulak ni...
Bela ikan puyu je senang kot...
Takde lauk, kita sauk je dari akuarium 



4 comments:

Nur Asyiqin said...

mahal kan ikan tu.. heheh.. aduhai..bela ikan puyu senang.atau ikan haruan..

Diana Rashid said...

Ikan tu memang rumit sikit nak jaga..

paling lama ikan tu kami bela tak sampai setahun. Lepas tu mati. bela ikan lain bertahan la jugak bertahun2. sampai besaq la..

La ni Kami punya akuarium dah bagi kat orang dah. Tak larat nak bela dah. heheh..

Warisan Petani said...

Mungkin air tu tak sesuai
ada klorin ke.
Biar lepas seminggu baru masukkan ikan.

Sunah Sakura said...

oh susah juga ek nak jaga flower horn..selama ni pernah bela ikan laga je...huhuhu

Klik! Klik!

Anugerah Entry Popular