Wordless Wednesday : Chest freezer, tq suami

Alhamdulillah...
senang sikit nak simpan lauk pauk...

Harga : RM600
Kapasiti : 19 Liter

5 Comments

  1. best, nak simpan barang frozen kuih-kuih pun mudah... ok jugak harganya tu takla mahal sangat

    ReplyDelete
  2. Wah.. best.. best.. banyak boleh simpan lauk nie..

    ReplyDelete
  3. Dana> tulah..harganya ok... tak mahal sangat sebab tu beli

    Sha> simpan aiskrim anak je buat masa ni...haha

    ReplyDelete
  4. dulu masa meniaga kek lapis kat KL, peti ais ni la saya pakai...pinjam kat kawan yang guna untuk simpan susu, tapi anak2 da besar...lepas tu saya pulangkan balik kat dia bila da nak pindah ke Kedah...

    ReplyDelete
  5. Sekarang memang perlu ada freezer ni kat rumah.

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...