I will follow youuu....

Friday, June 12, 2020

Dunia Tanpa Tembok

Suami yang minta tolong beli...
Sebab dia tak reti nak beli beli online ni...
Online banking pun takde...
Masih gagah beratur kat ATM..
Ni Mama Yan beli the patriot
Siri Dunia Tanpa Tembok tu...3 buku RM75

Lepas tu Mama Yan tambah pula buku Di Sebalik Tirai Layar....untuk bacaan MY la...
Tapi kan...
Baca buku macam ni...
Lambat betul nak habis...
1 bab aje...
Di selang selikan dengan menguap, tengok henpon, minum air, gosok mata, pergi toilet, sikat rambut dan lain lain lagi...

Kalau baca novel cinta... kemahin laju lagi...hihihi...



7 comments:

Azhafizah MN said...

Bagus sama-sama kongsi hobi membaca tambah ilmu. Terbaik kak!

Nor Azimah Ali said...

Akk ngaku akk jarang sangat baca buku,huhu..

Sha Mohamed said...

Buku gini memang memerlukan kesabaran.. hehehe..

Shida Radzuan said...

rajinnnya suami azian dan azian membaca..bagus tau!

Siti Yang Menaip said...

faham.. baca buku2 macam ni mmg cabaran.
saya pun cemtu. tapi ada inisiatif nak baca itu yg bagus dah =)

mamapp said...

Haha novel cinta lgi laju bacanya ye

Farhana Jafri said...

hahahaha faham sangat situasi tu

Klik! Klik!

Anugerah Entry Popular