I will follow youuu....

Wednesday, June 17, 2020

Wordless Wednesday : Chest freezer, tq suami

Alhamdulillah...
senang sikit nak simpan lauk pauk...

Harga : RM600
Kapasiti : 19 Liter

5 comments:

norhidana said...

best, nak simpan barang frozen kuih-kuih pun mudah... ok jugak harganya tu takla mahal sangat

Sha Mohamed said...

Wah.. best.. best.. banyak boleh simpan lauk nie..

AzianKhalil said...

Dana> tulah..harganya ok... tak mahal sangat sebab tu beli

Sha> simpan aiskrim anak je buat masa ni...haha

Sunah Sakura said...

dulu masa meniaga kek lapis kat KL, peti ais ni la saya pakai...pinjam kat kawan yang guna untuk simpan susu, tapi anak2 da besar...lepas tu saya pulangkan balik kat dia bila da nak pindah ke Kedah...

Warisan Petani said...

Sekarang memang perlu ada freezer ni kat rumah.

Klik! Klik!

Anugerah Entry Popular